Handelsbetingelser
Manigrip ApS
Hermodsvej 5B
8230 Åbyhøj
TLF: +45 61663225
CVR: 38937995
Betaling
Manigrip.dk modtager online betalinger med Visa, Mastercard og Mobile Pay.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.
Alle beløb på hjemmesiden er angivet inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger Denmark – Kroner (DKK) til prissætning.
Manigrip.dk benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder at dine data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Manigrips egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Levering
Hos os er det nemt – der er fri fragt på alle ordrer.
Vi bestræber os på at levere hurtigst muligt, og i de fleste tilfælde vil det tage 3-5 hverdage. Vi anvender DAO som transportør, som har en forventet leveringstid på 2-4 dage. Der kan i sjældne tilfælde være forsinkelser hos DAO.
Du kan frit vælge mellem hjemmelevering eller levering til pakkeshop. Hvis du ikke har et sikkert sted, hvor DAO kan stille din pakke, anbefaler vi hjemmelevering.
Tilfredshedsgaranti/returret
Det er vigtigt at du er glad for dit køb, og derfor har du, som privatkunde, 30 dages fuld tilfredshedsgaranti/returret på varer købt hos Manigrip. Det betyder at du må prøve dit køb i vores hjem, som anvist i de medsendte manualer.
Den 30 dages periode starter den dag, hvor varen sendes fra vores lager.
Ønske om at returnere dit køb skal meddeles os senest 30 dage efter vi har sendt dine varer, og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af tilfredshedsgarantien/returret.
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Såfremt du følger manualen, kan du afprøve varen i dit hjem. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik, hvor varen er udstillet. Emballage skal også være intakt.
Hvis varen har mangler eller er beskadiget pga. uhensigtsmæssig brug, betragtes den som af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Manigrip at vurdere varens stand.
Returnering
Vi tilbyder fri returnering med DAO og GLS, senest 30 dage efter varen er sendt til dig.
Ønske om brug af tilfredshedsgarantien/returret skal gives sendes på mail post@manigrip.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af tilfredshedsgarantien/returret.
Når du har kontaktet Manigrip sender vi en fragtlabel, som du selv skal printe.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Manigrip ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Manigrip ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Ved returnering kontaktes virksomheden på post@manigrip.dk
Forbrugerbeskyttelse ved betaling
Læs mere om din beskyttelse, som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
Klager over produkter kan sendes til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform: ec.europa.eu
Ved klage skal vores email adresse angives: post@manigrip.dk samt at du har købt varen på Manigrip.dk.